Senin, 04 Agustus 2014

Amy AF3 Berubah Jadi Lelaki Kerana Watak Lakonan?


Semalam kecoh apabila bekas peserta Akademi Fantasia Musim Ketiga, Amylia atau Amy yang kononnya sudah berubah jantina daripada perempuan kepada lelaki.

Malah, beberapa tahun yang lepas berita mengenai Amy AF3 menjadi tomboy atau pengkid pernah menjadi perhatian ramai.

Yang terbaru, nama Amylia atau lebih dikenali sebagai Amy AF3 kembali menjadi sebutan apabila fotonya berbaju Melayu dan bersongkok pada raya tahun ini tersebar di laman sosial.

Lebih mengejutkan, perubahan ketara pada perwatakan serta fizikalnya yang kini semakin menyerupai lelaki berbeza sekali dengan wajahnya ketika pertama kali menyertai AF tidak lama dahulu.

Namun, dalam kekecohan itu seorang daripada peminat yang mengaku sebagai sepupunya itu menjelaskan khabar angina itu propaganda dan memberitahu Amy masih wanita tulen 100% dan dia berubah bergitu hanya sementara kerana untuk watak dalam sebuah filem yang akan ditayangkan tidak lama lagi.

Berikut merupakan komen dan penjelasan yang didakwa sebagai sepupunya:



Menerusi foto yang tersebar itu, kelihatan Amy lebih maskulin apabila rahangnya semakin lebar, berkumis nipis serta lengkap dengan baju Melayu dan bersongkok.

Daripada foto terbabit juga kita dapat melihat Amy, penyanyi yang berasal dari Sarawak itu sedang seolah-olah menyambut Aidilfitri bersama rakan-rakannya.murai.com.

0 komentar:

Posting Komentar


Top