Selasa, 23 September 2014

Pelik! Lelaki Ini 100 Kali 0rgasma Dalam Sehari.


Hidup Dale Decker  menderita selama dua tahun . Sebabnya, ia mempunyai keadaan yang membuatnya mengalami 100 orgasme setiap harinya. Tidak satu pun orgasma yang dirasakan lelaki berasal dari Wisconsin, Amerika Syarikat, itu membuatnya gembira.

Keadaan Dale ini bermula pada September 2012 setelah sebuah piringan sendi pada punggungnya beralih ketika bangkit dari tempat duduk. Saat dalam perjalanan menuju hospital pun ia sudah mengalami lima orgasma. Ternyata trauma pada saraf pelvic itu boleh mencetuskan hypersensitivity (sensitiviti berlebihan) sehingga mudah  sekali orgasma di kawasan tersebut.

Alhasil Dale dan keluarganya mengisolasikan diri kerana takut mengalami orgasma di depan awam. "Bayangkan apabila kita melutut di hadapan keranda ayah untuk mengucapkan selamat tinggal dan kemudian kita mengalami sembilan kali orgasma tepat di tempat itu," kata Dale.

"Jika itu berlaku di depan awam, di hadapan anak-anak, maka itu sangat menjijikkan dan membuatmu mengecewakan," kata lagi  lelaki berusia 37 tahun itu. "Saya pernah mengalaminya di sebuah  mesin layan diri dan saat itu ada kira-kira 150 orang melihat saya. Kenapa itu terjadi padaku ketika keluar dari rumah."

Si isteri, April, mengaku keadaan itu membuat suaminya tidak boleh bekerja. Meskipun selalu orgasma, Dale malah tidak boleh berhubungan intim dengan isterinya dan akhirnya mereka berpisah di  ranjang. Namun April tetap berharap doktor mencari penyembuhan bagi suaminya.

"Ini benar-benar menyedihkan, kami tidak melakukan hal-hal yang seharusnya dilakukan suami isteri. Kadang-kadang ia mengalami itu (orgasma) terus menerus sepanjang malam sehingga kami memutuskan berpisah di ranjang," kata April yang dibenarkan Dale. "Kadang-kadang kami melakukannya tapi itu sangat menyusahkan bagi kami."
 

0 komentar:

Posting Komentar


Top