Sabtu, 27 September 2014

Maja Pavlovic Doktor Paling Cantik Bertubuh S3ksi di Serbia.

Maja Pavlovic, pelajar perubatan berasal dari Serbia namanya melonjak naik  setelah menjadi juara dalam sebuah pertandingan bikini. Calon doktor cantik dan seksi ini juga berprofession sebagai ahli politik Parti Sosialis Serbia.

 Kerana parasnya rupanya yang cantik dan tubuhnya yang seksi, mahasiswa  itu mendadak kebanjiran pesakit yang berpura-pura sakit, agar boleh menemui dirinya. Ketika ini, Maja sedang menjalani pratikal sebagai sebahagian daripada syarat kelulusan menjadi doktor.

 Namun  sebagai pemenang pemilihan ratu bikini yang bertajuk Women 's Bikini Fitness Contest di Sepanyol itu telah mengubah hidupnya. Bahkan, di tempat ia pratikal di Bandar Kragujevac juga didatangi banyak pesakit.

 Uniknya, sebahagian besar pesakit hanya berpura-pura sakit, mereka hanya ingin menemui Maja. Perempuan bertubuh gedu itu juga terpilih sebagai ahli dewan di Bandar Cacak, Serbia bahagian selatan .Gadis berusia 23 tahun itu berharap kerjayanya di dunia politik t seiring dengan kejayaan di dunia perubatan.
 





0 komentar:

Posting Komentar


Top